شنبه, 1403/02/08

پکیج فروشگاه نوین، فروشگاه ساز حرفه‌ای

دوستان عزیز تم تاکی اگر به دنبال راه اندازی یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای با تعداد محصولات بالا هستید، ما پکیج فروشگاه نوین را با امکانات کامل یک فروشگاه اینترنتی را به شما معرفی میکنیم.

پکیج فروشگاه نوین، فروشگاه ساز حرفه‌ای

معرفی پکیج فروشگاه نوین

در این پکیج قالب سبک فرنام با ظاهر جذاب و کاربرپسند را به همراه 4 افزونه کاربردی سازگار که تکمیل کننده امکانات قالب است، قرار دادیم. این افزونه‌ها مدیریت ویرایش محصولات به صورت دسته‌ای، تعریف تخفیف‌های متنوع و پیگیری سفارشات را ساده کرده است. قابلیت‌های این افزونه‌ها، تکمیل کننده امکاناتی است که در آینده‌ای نه چندان دور به آنها نیاز پیدا می‌کنید و همگی کار شما را برای مدیریت سایت آسان می‌کنند و اعتماد کاربران را برای خرید افزایش می‌دهند.

درنظر بگیرید 3000 محصول را بخواهید تغییر قیمت دهید، اینجاست که نیاز به یک افزونه حرفه‌ای برای تغییر دسته ای محصولات دارید که با قالب شما سازگار باشد. این تنها یک مثال از توسعه سایت است که همه را در این پکیج در نظر گرفته‌ایم. در پکیج فروشگاه نوین 5 محصول زیر که از کاربردی‎‌ترین محصولات برای هر سایت فروشگاهی است را قرار داده‌ایم:

  • قالب فروشگاهی فرنام
  • افزونه ویرایش گروهی محصولات ووکامرس
  • افزونه کارت به کارت سونیک
  • افزونه تخفیف ووکامرس کوپن پلاس
  • افزونه پیگیری سفارشات

اگر هنوز درگاه پرداخت و اینماد ندارید، افزونه کارت به کارت سونیک امکان ارسال فیش و مدیریت پرداخت‌های آفلاین را انجام می‌دهد.

پکیج فروشگاه نوین مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال راه‌اندازی سریع یک فروشگاه اینترنتی با محصولات متنوع و زیاد هستید و انتظار دارید تمام امکانات یک سایت حرفه‌ای را نیز داشته باشد، این پکیج مناسب شماست. در فروشگاه نوین قالب فرنام را قرار داده‌ایم که با بسته نصب آسان در کمتر از 15 دقیقه نصب می‌شود.

محصولات موجود در پکیج فروشگاه نوین

در این پکیج یک قالب حرفه‌ای با 15 دمو برای راه اندازی فروشگاه‌های بزرگ و افزونه‌های کاربردی قرار دادیم که مدیر سایت را ساده کرده و  مشتریان نیز به راحتی از سایت استفاده می‌کنند. در ادامه تک تک محصولات پکیج را مشاهده کنید.

مشاهده و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *